Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Άρθρο της Μαρίας Αλεξάκη υποψ. βουλευτή στο νομό Ευρ/νίας με την Κοινωνική Συμφωνία

 Αγαπητοί συμπατριώτες και συμπατριώτισσες,

Είμαι μα νέα γυναίκα που ζει και εργάζεται στην Αθήνα αλλά κατάγομαι από τα Βραγγιανά Ευρυτανίας. Με αφορμή αυτές τις εκλογές επιστρέφω μετά από πολλά χρόνια στον τόπο καταγωγής μου για να προσφέρω το μέγιστο των δυνάμεων μου. Θέλω να σας πω ότι νιώθω χαρά και ενθουσιασμό που είμαι η επόμενη δημοσιογράφος που πολιτεύεται στην Ευρυτανία μετά τον αείμνηστο Παύλο Μπακογιάννη, ασχέτως αν ανήκουμε σε διαφορετικούς ιδεολογικούς χώρους.

Πολλοί φίλοι με ρωτούν γιατί αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα με το κόμμα της Κοινωνικής Συμφωνίας. Η απάντηση είναι απλή. Γιατί η Κοινωνική Συμφωνία τράβηξε κόκκινες γραμμές όταν τα δύο μεγάλα κόμματα έλεγαν ΝΑΙ σε όλα και καταδίκαζαν τη χώρα στη λιτότητα και στην εξαθλίωση. Γιατί η Κοινωνική Συμφωνία προστάτευσε με νόμο τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά από τη χρεοκοπία και χιλιάδες συμπολίτες μας γλίτωσαν τα σπίτια τους από την κατάσχεση. Γιατί η Κοινωνική Συμφωνία ρύθμισε τα δάνεια και έβγαλε 27.000 επιχειρήσεις από τον Τειρεσία. Γιατί η Κοινωνική Συμφωνία θέσπισε την κατάσχεση της περιουσίας των επίορκων υπουργών, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι δε φοβάται να τιμωρήσει τους πολιτικούς που πλουτίζουν εις βάρος μας.
Τον Ιούνιο κρίνεται η τύχη όλων μας γιατί θα υπογραφεί το Νέο Μνημόνιο το οποίο θα είναι πολύ σκληρότερο από τα δύο προηγούμενα. Σας καλώ όλους να στηρίξετε με την ψήφο σας την Κοινωνική Συμφωνία για να υπάρχει στη Βουλή μια δυνατή φωνή αντίστασης ενάντια στη νέα επιδρομή που έρχεται σε μισθούς και συντάξεις. Για να υπάρχει στη Βουλή ένα κόμμα που θα διαπραγματεύεται με πυγμή για τα δίκαια μας χωρίς να υπολογίζει τις απειλές  και τους εκβιασμούς των Ευρωπαίων. Για να μας εκπροσωπεί στη Βουλή ένα κόμμα που θα αγωνίζεται για την ευημερία μας και όχι για την ευημερία των δανειστών μας.
ΜΑΡΙΑ ΑΛΕΞΑΚΗ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ 
ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ 
ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Γεννήθηκα στην Αθήνα και κατάγομαι από τα Βραγγιανά  Ευρυτανίας. Σπούδασα δημοσιογραφία σε ιδιωτική σχολή και σήμερα είμαι τελειόφοιτος στο τμήμα Ευρωπαϊκού Πολιτισμού του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου συνέγραψα πλήθος επιστημονικών μελετών με θέματα από όλο το φάσμα της δημόσιας σφαίρας, όπως η οικονομία, η πολιτική, η παγκοσμιοποίηση, η κοινωνία, η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο πολιτισμός. Είμαι επαγγελματίας δημοσιογράφος κι έχω σταδιοδρομήσει σε εφημερίδες, περιοδικά, τηλεόραση και ραδιόφωνο, υπηρετώντας τη μάχιμη και ενημερωτική δημοσιογραφία. Στις εκλογές της 6ης  Μαΐου κατέρχομαι αποφασισμένη να βάλω τα δυνατά μου για να πάψει η Ευρυτανία να είναι ο «φτωχός συγγενής» της ελληνικής περιφέρειας.