Παρασκευή 4 Μαΐου 2012


Μήνυμα του υποψηφίου βουλευτή 
Δημητρίου Μισύρη με τη Δημιουργία Ξανά

Φίλες και Φίλοι,
Είμαι ο Δημήτρης Μισύρης. Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1973. Τελείωσα το 1ο Λύκειο Πεύκης και στη συνέχεια σπούδασα Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος με ειδίκευση στην Πληροφορική.
Γνωρίζω καλά την Αγγλική γλώσσα. Έχω παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων με θέμα το management, τις τηλεπικοινωνίες και τις νέες τεχνολογίες. Είμαι στο πτυχιακό πρόγραμμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών» της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Ανοικτού Πανεπιστημίου.
Υπηρέτησα τη θητεία μου στην Πολεμική Αεροπορία, κατά τη διάρκεια της οποίας ανέπτυξα ειδική εφαρμογή «Διαχείρισης Έργων» για την Υπηρεσία Έργων Πολεμικής Αεροπορίας (ΥΠΕΠΑ).
Δραστηριοποιούμαι επιχειρηματικώς στο χώρο των υπηρεσιών προς επιχειρήσεις, B2B, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις τηλεπικοινωνιών, αυτοματισμών γραφείου, δικτύων και συστημάτων ασφαλείας.
Στον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι ερασιτεχνικώς με τη μουσική και τη φωτογραφία.
Είμαι ένας από τους πολλούς. Είμαι ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας. Δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με την πολιτική, δεν είχα συμμετάσχει σε «νεολαίες» κομμάτων, δεν είχα καμμία σχέση με τον συνδικαλισμό. Αυτό, δεν με εμπόδισε να έχω πολιτική κρίση και πολιτική θέση. Πλέον, μετά την τραγική κατάσταση στην οποία περιέπεσε η χώρα μας, ως αποτέλεσμα της ανικανότητος και φαυλότητος του πολιτικού συστήματος της Μεταπολιτεύσεως, αποφάσισα να πάρω την τύχη μου στα χέρια μου. Ο μόνος τρόπος για να το πετύχω αυτό ήταν η ενεργός πολιτική δράση. Ετσι, το 2009 έγινα μέλος των ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ (www.dimokratikoi.gr) και από το 2010 συμμετέχω στο Πολιτικό τους Συμβούλιο. Μετά  την συνεργασία των ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ με τη Δημιουργία Ξανά και τη συμμετοχή τους στα ψηφοδέλτιά της ανέλαβα το μερίδιο που μου αναλογεί κατερχόμενος ως υποψήφιος βουλευτής στο νομό Ευρυτανίας.
Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα, όλοι μας, οι απλοί πολίτες, οι μέχρι τώρα θεατές σε ένα θέατρο του παραλόγου, τα μέχρι τώρα θύματα μίας παρασιτοκρατικής κομματικής νομενκλατούρας, η σιωπηρή πλειοψηφία της εργατικότητας, της τιμιότητας και της αξιοπρέπειας να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Όχι με βία και προπηλακισμούς. Όχι κλείνοντας δρόμους και λιμάνια. Όχι στερώντας τη δυνατότητα από τους συμπολίτες μας να εργασθούν. Αλλά με ιδρώτα και δουλειά! Αρκεί να αποκαταστήσουμε την πληγωμένη Δημοκρατία και  την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης. Αρκεί να απελευθερώσουμε τη δημιουργικότητα του Έλληνα. Αρκεί να επιτρέψουμε στις υγιείς δυνάμεις να εργασθούν, να καινοτομήσουν, να παράγουν και να αξιοποιήσουν τον πλούτο της Χώρας μας.
Στη Δημιουργία Ξανά πιστεύουμε στην ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας, στην αποτελεσματικότερη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση και ένωση με ενιαίο ευρωπαϊκό νόμισμα. Πιστεύουμε σε ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό Κράτος, όσο το δυνατό μικρότερο (δεν χρειαζόμαστε ένα Κράτος επιχειρηματία), ταυτοχρόνως όμως αποτελεσματικό και αποδωτικό στο ρόλο του ρυθμιστή και ελεγκτή. Ένα κράτος το οποίο θα λογοδοτεί στον πολίτη πώς διαχειρίζεται τα χρήματά του, πού δαπανά τους πόρους του, πώς επενδύει τα κεφάλαιά του. Βασική προϋπόθεση είναι η ριζική πολιτική μεταρρύθμιση. Δηλαδή, η πλήρης διάκριση των εξουσιών και η ενίσχυση της λαϊκής κυριαρχίας. Αυτή είναι η μόνη ασφαλής οδός για την επιβίωση της χώρας.