Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΡΦΗ - ΠΟΛΙΤΕΥΤΗ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους Ευρυτάνες που συμμετείχαν κατ’ αρχήν στην Εκλογική διαδικασία των Βουλευτικών Εκλογών της 17ης Ιουνίου 2012, ως έκφραση του θεμελιώδους ατομικού και συνταγματικού δικαιώματός τους, της λαϊκής κυριαρχίας. Ιδιαίτερα δε εκείνους που επέλεξαν το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ έστω και αν δεν προβλέπονταν σταυροδοσία. Η υπόσχεσή μου ήταν και παραμένει ενεργής και βρίσκομαι στο πλευρό όλων ανεξαιρέτως των Ευρυτάνων όταν και όπου στρατευθώ να υπηρετήσω στην ιδιαίτερη πατρίδα μας των Ευρυτανία.

Να ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου τους συνυποψηφίους μου Λάμπρο Τσιτσάνη και Γιάννη Σταμάτη για την καθ΄ όλα αξιοπρεπή και συλλογική συνεργασία μας. Οι κινήσεις του Προέδρου του κινήματός μας δείχνουν αποφασιστικότητα και χειροπιαστές αποδείξεις αλλαγής του πολιτικού σκηνικού τόσο όσον αφορά την Ελλάδα όσο και όσον αφορά την εσωτερική λειτουργία του κινήματος, γεγονός το οποίο μας δικαιώνει για την επιλογή μας να είμαστε υποψήφιοι πολιτευτές του ΠΑΣΟΚ στην Ευρυτανία σε μια τόσο ιδιαίτερα δύσκολη χρονική περίοδο.   
Τέλος οφείλω να συγχαρώ τον συμμαθητή μου Κοντογιώργο Κων/νο για την εκλογική του νίκη και την ανάδειξή του ως βουλευτού Ευρυτανίας. Θέλω να πιστεύω ότι η λειτουργία του μέσα στο Κοινοβούλιο θα δικαιώσει τις προσδοκίες του συνόλου των Ευρυτάνων και θα καταδείξει το νέο ήθος και τον πολιτικό πολιτισμό  που ολόκληρος ο Ελληνικός λαός περιμένει από το σύνολο των Βουλευτών.

Με εκτίμηση
Δημήτριος Ν. Καρφής