Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

ΕΞΩ ΑΠ΄ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ - ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟΝ


*Πέρασαν και τα Χριστούγεννα και ήρθε το 2013! Νέος χρόνος, νέες ελπίδες, νέα όνειρα. Το μόνο που ευχόμαστε είναι πάνω απ’ όλα να έχουμε την υγεία μας και όλα τα άλλα, με υπομονή και πίστη αδέλφια μου, θα γίνουν… γιατί όπως έλεγε και ο παππούς μου «ότι γίνεται με λεφτά, μην το φοβάσαι». Κάτι θα ήξερε ο παππούς…

*Αφού επιστρέφουμε σιγά – σιγά στην καθημερινότητά μας, ας αναλάβω κι εγώ το πόστο μου. Αυτές τις άγιες ημέρες ήμουν καλός και δεν σχολίασα κάποια πραγματάκια, αλλά τώρα αν δεν το πω θα σκάσω. Καλά εκεί στο Δήμο Καρπενησίου, σας πείραζαν τα ηχεία με τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια που στήνονταν κάθε χρόνο στο κέντρο της πόλης και ακούγαμε ωραίες μελωδίες; Φέτος γιατί δεν βάλατε; Έπρεπε η γυναίκα να βάλει το ραδιοφωνάκι μέσα στη γλάστρα, στην είσοδο του μαγαζιού της και να ακούγονται τα τραγούδια; Όχι και τίποτε άλλο, αλλά νόμιζα ότι δούλευε με μπαταρίες!
*Έμαθα πως οι εργαζόμενοι του Θεραπευτηρίου Χρονίων Παθήσεων, απάντησαν στην συνέντευξη του Διοικητή κ. Αθανασιά κι μίλησαν με σκληρή γλώσσα, χαρακτηρίζοντας τη διοίκηση του κ. Αθανασιά τα τελευταία 2,5 χρόνια, πέτρινη. Όπως λέει η παροιμία, «έξω από το χορό, πολλά τραγούδια λες», αλλά κύριοι, μη θέλοντας να φανώ κακός, θεωρώ πως αυτό πρέπει να το αφήσετε να το κρίνουν άλλοι.
*Τι σας έλεγα εγώ; Δεν σας έλεγα ότι σιδηρά κυρία θα μιλήσει και θα προκαλέσει συζητήσεις; Ορίστε που ήρθε η ώρα και η Βέττα Καρφή, άνοιξε τα χαρτιά της και μιλάει έξω απ’ τα δόντια για όλους και για όλα. Τα υπόλοιπα θα σας τα πω όμως την άλλη βδομάδα, μόλις πιω το καφεδάκι μου στο στέκι μου και μιλήσω με τους συναρμόδιούς μου επί του θέματος.
* H κρίση δεν επηρέασε τα πολυτελή ξενοδοχεία σε Καρπενήσι και Ποταμιά Ευρυτανίας, που γέμισαν τις ημέρες των Χριστουγέννων, ενώ υπάρχει πληρότητα και την ενδιάμεση εβδομάδα πριν την αργία της Πρωτοχρονιάς. Σύμφωνα με τους υπευθύνους των πολυτελών ξενοδοχείων, στην τουριστική κίνηση συνέβαλαν και τα ελκυστικά πακέτα που ήταν ανάλογα της οικονομικής δύναμης των πολιτών. Καλά τα πήγαν στο Καρπενήσι οι ξενοδόχοι, για ρωτήστε όμως και στην υπόλοιπη Ευρυτανία τι έγινε, καθότι εγώ είμαι από εκείνους που λένε πάντα ότι ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ, δεν είναι μόνο το Καρπενήσι. Εντάξει;
*Συνεχίζεται το σήριαλ με την "λίστα των λιστών". Ελπίζουμε να εξακριβωθεί ,επιτέλους , αν πρόκειται και για την "λίστα των ληστών" του δημοσίου χρήματος...»
*Μα το έξυπνο πουλί, απ’ τη μύτη πιάνεται! Τι έπαθες κι εσύ βρε Γιώργο μου στα καλά καθούμενα. Είδες για να εξυπηρετήσεις τις ξαδέρφες και τους γαμπρούς που έμπλεξες; Γιατί όμως δεν φέρθηκες από την αρχή όπως έπρεπε; Τι θα πάθαινες; Δεν θα σου ξαναμίλαγε το σόι ή δεν θα σε ξαναψήφιζαν; Για να σώσεις εσύ το σόι σου, έστειλες χωρίς δεύτερη σκέψη, όλους τους υπόλοιπους Έλληνες στο εκτελεστικό απόσπασμα των Γερμανών, πληρώνοντας καθημερινά δυσβάστακτους φόρους. Επομένως, όπως έστρωσες θα κοιμηθείς, διότι τώρα έμεινες κι εκτός κόμματος και εκτός οικογενειακής τράπεζας της Πρωτοχρονιάς. Δεν θα σε καλέσει καμιά ξαδέρφη για ρεβεγιόν…
*Και μετά από όλον τον ντόρο που έγινε γύρω από αυτό το θέμα, πήρε θέση στην υπόθεση του Γιώργου Παπακωνσταντίνου και η αδελφή του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, Σοφία, κάνοντας λόγο για άδικη διαγραφή του πρώην υπουργού από το ΠΑΣΟΚ επισημαίνοντας ότι έχει χαθεί κάθε έννοια δημοκρατίας στο κόμμα. Στην προσωπική της σελίδα στο Facebook έγραψε: «Χωρίς καμία απόδειξη δεν διαγράφεις κάποιον από το κόμμα του. Χάθηκε η έννοια της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης». Ας της θυμίσει κάποιος της κυρίας, ότι ο αδερφούλης της μας έφερε σ’ αυτό το χάλι, με δημοκρατικές διαδικασίες…