Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Θ. Χειμάρας: "Δεν θα είμαι ξανά υποψήφιος σε Αυτοδιοικητικές ή Κοινοβουλευτικές εκλογές”

Μετά από 31 χρόνια αφοσίωσης στην πολιτική και την Αυτοδιοίκηση  ο Θανάσης Χειμάρας ανακοίνωσε σήμερα ότι δεν θα είναι ξανά υποψήφιος σε Αυτοδιοικητικές ή Κοινοβουλευτικές εκλογές. Στην απολογιστική του δήλωση αναφέρθηκε στον έντιμο τρόπο που υπηρέτησε όλα αυτά τα χρόνια , στο έργο του και στους ανθρώπους που τον στήριξαν ευχαριστώντας κυρίως τους πολίτες που με την ψήφο τους τον έστειλαν συνεχόμενα 3 φορές στη Βουλή και 2 στη Νομαρχία.


Διαβάστε την ανακοίνωση του Θ. Χειμάρα: «Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες,
Τα περισσότερα και πιο δημιουργικά χρόνια της ζωής μου τα αφιέρωσα στην πολιτική και την Αυτοδιοίκηση ( 1982 – 2013 ) υπηρετώντας τον τόπο μας και τους συμπολίτες μας.
Εξάντλησα όλες μου τις δυνάμεις προκειμένου να φανώ χρήσιμος στο Νομό μας ,την Περιφέρειά μας και την Πατρίδα μας.
Άσκησα τα καθήκοντά μου με σταθερό γνώμονα, την ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ στο έργο και κυρίως την ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ, ιδιαίτερα στη ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ.
Θεωρώ ότι το έργο ΟΛΩΝ ΜΑΣ, με τις όποιες αδυναμίες του, θα αναγνωρίζεται, με την πάροδο του χρόνου, ολοένα και περισσότερο...
Πιστεύω βαθειά ότι όλοι εμείς της Αυτοδιοίκησης θέλουμε πάντοτε να κρινόμαστε αυστηρά αλλά δίκαια.
Αξίζει να θυμίσω ότι τα χρόνια της Νομαρχιακής μας θητείας, η Φθιώτιδα είχε μετατραπεί σε ένα απέραντο εργοτάξιο. Βρέθηκε στους τρείς (3) πρώτους νομούς της χώρας σε Νομαρχιακά Έργα, προκαλώντας πολλές φορές ακόμα και παράπονα από γειτονικούς νομούς, αναίτια κατά την άποψή μου.
Θέλω να τονίσω ότι το έργο που προανέφερα δεν ήταν προσωπικό μου, αλλά αποτέλεσμα της άριστης συνεργασίας του Νομαρχιακού Συμβουλίου και πολλών άλλων, που μας στήριξαν (πολιτικοί και φορείς). Είχα πάντοτε την αμέριστη συμπαράσταση των συνεργατών μου, ΑΙΡΕΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ, σε όλα τα επίπεδα, όπως επίσης και τη στήριξη των άλλων συνδυασμών.
Σας θυμίζω πως ο τίτλος του συνδυασμού μας ήταν «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ».
Σήμερα, κοιτάζοντας πίσω στο χρόνο, πιστεύω πως επαληθεύσαμε το απόφθεγμα που λέει πως: << ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ>>.
Όσο πλησιάζουμε στην προεκλογική περίοδο, πολλοί συμπολίτες μας στη Στερεά Ελλάδα με παροτρύνουν να είμαι ξανά υποψήφιος στις επικείμενες εκλογές.
Αφού τους ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για την εμπιστοσύνη τους, πιστεύω ότι έχω υποχρέωση να ενημερώσω έγκαιρα για τις αποφάσεις μου:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΩ ΣΗΜΕΡΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΞΑΝΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ, ΣΕ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ή ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
Θα παραμείνω στη σημερινή αιρετή θέση μου. Θα παρακολουθώ τα τεκταινόμενα στη Περιφέρειά μας και θα παρεμβαίνω, για το καλό του τόπου και των συμπατριωτών μου, όποτε και όπου χρειαστεί.
Εύχομαι πραγματικά, οι αντικαταστάτες μου στην Αυτοδιοίκηση και την Κεντρική Πολιτική σκηνή, να προσφέρουν περισσότερα από αυτά που ίδιος θεωρώ ότι πρόσφερα.
Κλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου στο περιφερειακό συμβούλιο και όλους τους Περιφερειακούς Συμβούλους, για την εποικοδομητική συνεργασία μας μέχρι σήμερα η οποία πιστεύω ότι θα συνεχιστεί.
Να πω και ένα μεγάλο ευχαριστώ στα ΜΜΕ για τη στήριξη και την προβολή του έργου και του αγώνα μας όλα αυτά τα χρόνια.
Τέλος, θέλω με ιδιαίτερη συγκίνηση να ευχαριστήσω:
• Τους πολίτες του χωριού μου από όπου ξεκίνησα την αυτοδιοικητική μου πορεία.
• Τους πολίτες του Νομού Σάμου όπου έμαθα να κολυμπώ στα βαθειά.
• Τους πολίτες της περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας που παρά τις δυσμενείς πολιτικές συνθήκες μας τίμησαν με μεγάλο ποσοστό (47%), στις Περιφερειακές Εκλογές του 2010.
• Και φυσικά τους πολίτες της Φθιώτιδας στους οποίους χρωστάω σχεδόν τα πάντα, αφού με την ψήφο τους με έστειλαν συνεχόμενα 3 φορές στη Βουλή και 2 στη Νομαρχία!