Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Η 1η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ - Βάσω Φεγγούλη Αντιδήμαρχος Αγράφων: «Παραμένω μάχιμη στο Δήμο Αγράφων»

Συμπατριώτισσα , Συμπατριώτη .  
Φίλες και Φίλοι του Δήμου Αγράφων.
Οι αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010 , σηματοδότησαν μια νέα εποχή για την αυτοδιοίκηση. Μια εποχή με κύρια χαρακτηριστικά ένα νέο καταστατικό Χάρτη , αυξημένες αρμοδιότητες, νέους θεσμούς και όργανα, πρόσθετους πόρους, μεγαλύτερη συμμετοχή του Πολίτη.
Στις εκλογές αυτές με τιμήσατε με την ψήφο σας , συμμετείχα με όλες μου τις δυνάμεις  από όποια θέση κατείχα  για το καλό του τόπου μας, όμως ομολογώ ότι τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα , δεν ήρθαν.
Δεν θα μετατοπίσω τις όποιες ευθύνες  μου ανήκουν και μου αναλογούν αλλά οφείλω να σταθώ απέναντί σας και να σας πω με κάθε ειλικρίνεια, ότι οι δομές, οι επιλογές, οι πολιτικές και οι πρακτικές που κυριάρχησαν στον Καλλικρατικό Δήμο Αγράφων, το Δήμο μας, όπως εκφράστηκαν όλο αυτό το διάστημα, έχουν εξαντληθεί και εξάντλησαν.
Στο λίγο διάστημα που είχα την ευθύνη του Δήμου έγιναν αποφασιστικά  βήματα για να αλλάξει το «πρόσωπο» του Δήμου Αγράφων. Θέλω να πιστεύω ότι πετύχαμε αρκετά, δρομολογήσαμε ακόμη περισσότερα.
Ήρθε η ώρα όμως για νέες εκλογές και ταυτόχρονα η ώρα να αξιοποιήσουμε το υγιές δυναμικό του Δήμου Αγράφων. Ήρθε η ώρα να εφαρμόσουμε στην πράξη τους νέους θεσμούς που «ξεχάστηκαν» τα τελευταία χρόνια. Να λειτουργήσουμε αποτελεσματικά και παραγωγικά,  δημιουργώντας προϋποθέσεις τοπικής ανάπτυξης με σεβασμό και αλληλεγγύη  στον άνθρωπο και στις δυσκολίες του αλλά και στο περιβάλλον που δικαιούμαστε να ζούμε.
Αδέλφια, Αγραφιώτισσες και Αγραφιώτες.
Μετά από ώριμη σκέψη πήρα την μεγάλη απόφαση να παραμείνω μάχιμη αυτοδιοικητικός στο Δήμο Αγράφων, γιατί πιστεύω ότι οι γονείς μου, τα αδέλφια μου, οι συνδημότες μου, αξίζουν μιας καλύτερης ζωής στον ευλογημένο τόπο μας. Στα 3 περίπου χρόνια της παρουσίας μου στην Διοίκηση του Δήμου, προσπάθησα να προσφέρω ότι μπορούσα για ένα καλύτερο Δήμο. Με τις λιγοστές μου δυνάμεις πάλεψα και μάλιστα κάτω από δύσκολες συνθήκες για σημαντικά θέματα του Δήμου πετυχαίνοντας αρκετά.   
Σήμερα έχοντας την μικρή αυτή εμπειρία ως οδηγό αλλά και την λαχτάρα να προσφέρω στον τόπο που μεγάλωσα και ζω με την οικογένειά μου, δηλώνω παρούσα στις εξελίξεις και πάντα μάχιμη για το καλό και το συμφέρον των συνδημοτών μου.
Η πρόταση που μου έγινε να είμαι υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος ήτο μέγιστη και ευχαριστώ από καρδιάς για την τιμή αυτή. Θεωρώ όμως ότι δεν ήλθε ακόμη η ώρα να κάνω αυτό το βήμα.
Φίλες και φίλοι του Δήμου Αγράφων . Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες
Προτού πάρω την απόφαση αυτή, μίλησα με πολλούς από εσάς τις τελευταίες μέρες και με όσους δεν πρόλαβα, θα το πράξω σύντομα.
Ομολογώ ότι το μήνυμα που πήρα, ήταν ιδιαίτερα συγκινητικό αλλά και ενθαρρυντικό για τα επόμενα βήματά μου στον χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Από τους περισσότερους από σας εισέπραξα την επιβράβευση για την απόφασή μου αλλά έλαβα και την δύναμη να ασχοληθώ εκ νέου με τα κοινά του τόπου μας.
Ήλθε η ώρα φίλες και φίλοι σε αυτές τις εκλογές να ψηφίσουμε μόνο για το Δήμο μας και τους Δημότες του. Τα τοπικά θέματα ζητούν ειδική προσήλωση, ευρεία συναίνεση και διάθεση για τομές και σημαντικές  μεταρρυθμίσεις. Τώρα ψηφίζουμε για το Δήμο μας μακριά από τις όποιες κομματικές ή άλλες, αγκυλώσεις ή εξαρτήσεις. Στο Δήμο Αγράφων δεν υπάρχουν περιθώρια για νέα λάθη και αστοχίες.
Για να αλλάξουμε όμως πολλά στον τόπο μας, για να δώσουμε ελπίδες και προοπτική στο Δήμο μας, θα πρέπει να αγωνιστούμε με ειλικρίνεια και με πνεύμα συνεργασίας.
Αυτές τις δυναμικές και το ανάλογο πνεύμα συνεργασίας, εκφράζει ο Συνδυασμός του υποψηφίου Δημάρχου Αγράφων, Θοδωρή Μπαμπαλή, γιατί πράγματι «τώρα είναι ευθύνη όλων μας ο Δήμος μας να γυρίσει σελίδα».
Στο προσκλητήριο αυτό αγαπητή Αγραφιώτισσα και αγαπητέ Αγραφιώτη οφείλεις να είσαι παρών. Παρών, συμμετέχοντας, επιλέγοντας και διεκδικώντας ένα καλύτερο αύριο για το Δήμο Αγράφων, το Δήμο μας.

Επισκοπή, Μάρτιος 2014.
Με όλη μου την εκτίμηση.
Βασιλική (Βάσω)  Ε. Φεγγούλη
Αντιδήμαρχος Αγράφων
Υποψ. Δημοτική Σύμβουλος