Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΤΣΙΑΔΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Δ. ΑΓΡΑΦΩΝ: “ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ Η ΨΗΦΟΣ!”

Αγαπητοί μου συνδημότισσες και συνδημότες 
όπως και οι ίδιοι γνωρίζετε, κατά τη διάρκεια της παρούσης θητείας μου, η οποία λήγει στις 31/08/2014 λόγω των επερχόμενων δημοτικών εκλογών, άσκησα τα καθήκοντα, που εσείς μου αναθέσατε το 2010 με την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπο μου και την στήριξη που μου δώσατε με την ψήφο σας.

  Έχω ήσυχη τη συνείδηση μου, διότι σε όλα τα δημοτικά συμβούλια ήμουν παρών και σε οποιαδήποτε άλλα όργανα του Δήμου συμμετείχα, ασκώντας παραγωγική αντιπολίτευση στο Δήμαρχο και την συμπολίτευση του Δήμου, μέσα από σωστή κριτική και αποτελεσματικές προτάσεις υπέρ των συμφερόντων του τόπου μας.
  Πολλές φορές έκανα και γραπτές παρεμβάσεις δια του τοπικού τύπου και πάρα πολλοί από εσάς με τους οποίους συναντήθηκα είτε στα χωριά σας, είτε από τηλεφωνική επαφή που είχατε μαζί μου, εκφραστήκατε με επαινετικά λόγια για το πρόσωπό μου και ταυτόχρονα μου κάνατε υπόδειξη και προτροπή να συνεχίσω την άσκηση των καθηκόντων μου κατά τον ίδιο τρόπο.
  Για όλα αυτά σας ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, διότι δι' αυτών των λόγων σας διαπίστωνα την αναγνώριση των ενεργειών μου, ως δημοτικός σύμβουλος, και αντλούσα από όλους εσάς δύναμη και διάθεση για περαιτέρω προσφορά παραγωγικού έργου στον Δήμο Αγράφων.
  Σε δέκα μέρες θα βρεθείτε και θα βρεθούμε όλοι μας αντιμέτωποι με την κάλπη για να εκλέξουμε συνδυασμούς και πρόσωπα τα οποία όλοι μας θέλουμε να διοικήσουν τον Δήμο μας για μια νέα πενταετία.
  Δυστυχώς για το δικό μας Δήμο υπήρξε ένα ατυχές γεγονός και το πρωτοδικείο Καρπενησίου δεν ανακήρυξε τους υποψήφιους του ενός συνδυασμού, το οποίο είναι ναι μεν κακό για το Δήμο Αγράφων, αλλά από την άλλη εγώ δεν έχω το δικαίωμα να ασκήσω κριτική στην απόφαση της Δικαιοσύνης.
Σήμερα απευθύνομαι σε όλους εσάς με εκτίμηση και σεβασμό και θα σας παρακαλέσω τα φιλόφρονα και ευγενικά σας λόγια που κατά καιρούς απευθύνατε σε μένα να τα μετατρέψετε σε πράξη, δια της ψήφου σας στηρίζοντάς με να συνεχίσω την παρουσία μου στο Δημοτικό Συμβούλιο.
  Χωρίς να με παρεξηγήσετε, σας προτρέπω ότι πρέπει όλοι σας να προσέλθετε στην κάλπη για να ασκήσετε το υπέρτατο δημοκρατικό δικαίωμά μας, διότι οι τοπικοί και δημοτικοί σύμβουλοι του συνδυασμού που απέμεινε με επικεφαλή τον Θεόδωρο Μπαμπαλή έχουν ανάγκη από τη δική σας δύναμη, διότι είναι υποχρεωμένοι να ασκήσουν καθήκοντα με αυξημένη ευθύνη τόσο της συμπολίτευσης, αλλά ταυτοχρόνως και της αντιπολίτευσης.
                                                                                             ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ. ΑΓΡΑΦΩΝ                                                                                              ΚΑΤΣΙΑΔΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ                                                                                               ΤΗΛ.: 6975222225